Reklamace

Něco není v pořádku?
To nás mrzí, ale vše napravíme, když nám nejdříve dáte vědět na telefon +420 734 740 809 či e-mail info@stylisto.cz
nebo mám doručíte reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a důvodem reklamace na prodejnu, příp. pošlete doporučeně na naši adresu.

Kam zboží vrátit?

Zboží můžete zaslat na adresu:

MOD4 s.r.o.
Štefánikova 19a
Brno  625 00
Nebo doručit osobně na adresu:

Stylisto
Štefánikova 19a
Brno  625 00
(nejedná se o maloobchodní prodejnu)

Jak zboží vrátit?

Zboží které vám nesedlo je možno zaslat poštou nebo vrátit osobně.

Zboží musí být nenošené s původními visačkami bez jakéhokoliv poškození. 

Peníze vracíme na účet nebo poštovní poukázkou do 10 dnů po tom, co nám balíček dorazí. Velikosti rádi vyměníme i druh zboží . Poškozené zboží nevyměňujeme ,ale každý kousek pečlivě posoudíme.


Chci doručené kousky vrátit. Jak?

Zašlete zboží na naší provozovnu MOD4, Štefánikova 19a, Brno . Pokud jste nás neinformovali dopředu e-mailem nebo telefonicky, prosíme vložte do balíčku informaci co konkrétně reklamujete.

Zboží můžete vrátit i osobně na provozovně Štefániková 19a, Brno (nejedná se o maloobchodní prodejnu).

Co když vracím jen část?

Není problém, stačí přiložit kopii daňového dokladu a zanechat informaci co konkrétně reklamujete.


Co když vracím víckrát z jedné objednávky?

Není problém. Pouze mějte na paměti, že vracené zboží musí být nepoškozené a s vysačkami.



Vrátil/a jsem, kdy mi vrátíte peníze?

Jakmile obdržíme balíček od Vás, obratem Vás informujeme emailem a po domluvě kam chcete zaslat peníze odesíláme částku na Váš účet. Maximální doba pro vrácení peněz je 10 dnů.



Naše výhody